Emine1310 görümcem cinarlida onur beyde doğum yaptı. Sezeryan olmak zorunda kaldı o bazı sebeplerden dolayı . Refekatci olarak ben kaldım yanında hastane de yeni doğan yoğun bakım yok bebek ege şehire sevk edildi . Aynı zamanda hastane çevresinde bir tane market tekel bayi vs bir yer yok terk edilmiş bir yerde resmen hiç memnun kalmadım hastaneden tekrar söylüyorum doktoru bilemem hastane olarak yeni doğan yoğun bakımı yok