Minikkkkkkk Kızlar bir sorum olacak şuan 19 haftalığım, ama geçen haftalar hareketini hissediyordum iki haftadır hissetmiyorum doktora da gittim iyi dedi. Bunun sebebi nedir acaba hissettiğim hareket mi değil mi ama emindim hareketti. Ilk gebeligim bu arada
birprensesvebirprensannesi Minikkkkkkk Canım şuan çok küçük olduğundan hissetmiyorsun daha önce denk gelmissindir hareketine ama şimdi gelmiyor olabilirsin bu haftalarında çok uyuyorlar ondan korkma 🙏 23 24 den sonra net şekilde hissedeceksin
Es_Se Minikkkkkkk merhaba bende 19+5,haftalığım bende çok düzenli hissetmiyorum bu haftalarda normalmiş 2 gün önce hissettim mesela bugünde 1 yada 2 kez 🤗 24 haftaya kadar falan düzensizlikler normal diyolar
Tubiko52 Minikkkkkkk 28. Haftaya kadar düzene girmiyor canım hele 19. Hafta cok erken şimdiden harekete takılma stres yaptırma kendine