Zulal2309 henüz kullanmadım canım 28 haftalık gebeyim. Sadece diğer pompalı ürünlerde sürekli pompa yapman gerekiyor mochi de sıkıp göğsü sıkıştırıyorsun kendi başına sagiyor inanilmaz kullanışlı geldi .Kullanan arkadaşlarım çok memnun ama sütü olan insan için iyi dediler. Sütü az olanlar için makinalar daha iyiymiş. Çok para vermek istemediğim için denemek için mochi aldım insalalh sütümüz olurda başka biseye ihtiyacımız olmaz başka bir urune