Kızlar merhaba 3 gün önce burdan biri yazdı çok mide bulantim vardı dedi sıcak sütle 1 çay kaşığı tarçın iç içtim neyse gerçekten rahatlatiyo ama dün akşama doğru kahverengi akıntı geldi ondan supheleniyorum 15 haftalık hamileyim sakın içmeyin sizde.Dusuk tehlikem varmış dua edin biseu olmasın rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın. Tarcın rahimdeki iltahabi sokuyo kasiklarimda ağrı oldu dün çok korkuyorum