Merhabalar kızlar. Ben 35+4 teyim şuan. Ikıncı gebeliğim bu. İlki sezaryen olmuştu bu da öyle olcak nasipse. Dünden beri aklıma takılan bişey oldu.ikinci sezaryen de kesi yeri neresi olcak acaba. Aynı izin üzerinden mi kesilecek yoksa biraz aşağısı ya da yukarısından mı kesilcek diye kafama takıldı. Yaşayan ya da bilen var mı acaba aramızda?