Kızlar bundan 4 gün önce kontrolde ki doktorum bana Nst de sancın var ve açılman var bebek geliyor dedi. İğneler serumlar takviyeler 3 gün sürdü. Bugün de bayramdı doktorum çalışmıyordu ama bende mide bulantısı ve ishal başladı enfeksiyon oldu diye korktuk başka doktora gittim.
Bu doktor da bana açılmamın olmadığını ilk gebelik ler de açılmanın kolay kolay gelmeyeceğini ve ben minyon tipli olduğun için ve zayıf olduğum için bebeği çok hissediyor olduğumu bu yüzden kasılmalar ve sancıları çok hissettiğimi söyledi. Bebeğinin gelmeye niyeti yok pozisyonu şu an doğum pozisyonunda değil dedi. Enfeksiyon kapmadığımı iç çamaşırı ile dolaşmamamı bu havalar da tavsiye etti..
Yani ben hangisine inanacağımı şaşırdım 🤦♀️ Şimdi ben doğuruyor muyum doğur muyor muyum bebek kanal da mı değil mi.
Tek ortak payda bebeğimin kilosu😂 İkisi de aynısını söyledi o kadar🙆