Melo150323 Kizlar 18. Haftadayiz karnima kramp giriyo nefesim kesiliyo gibi oluyo normalmi sag karin tarafima korkuyorum ne yapmalıyım
Omerhatice Melo150323 norml canm ben 32 haftaligim bende aşırı oluyor başından belli doktora sordum norml az sık ve yavaş yemek ye magnezyumu falan duzenli iç dedi o kadar 🤗 yemeklerden hep aç kalkıyorum ilaca dikkat ediyorum 🤷♀️
Melo150323 Omerhatice sağol canim evet belim ağrıyor 2 gündur magnezyumu gunde iki kez ic dedi ama farkli dr mg 365 yaziyo sorun olurmu acaba fazla gelirmi
Omerhatice Melo150323 bildiğim kadarıyla bir sknti olmaz ama gene kesin doktordan bilgi al öyle kullan canm Bende günde 2 aliyorum su an 😊