Selin48 Kızlar merhabalar ben 36+3 günlük hamileyim acaba şimdiden süt çoğaltan çaylardan(humana tea vb.) içsem mi diye düşünüyorum yada bu haftalarda içen var mıydı aranızda ?
3MelekAnnesi3 Selin48 hayır dogunca baslayın ne olur ne olmaz hem size tavsiye öyle caylar yerine her yemege her kahvaltıya kimyon ekin birde günde 3 4 kupa rezene demleyin evdeki bildigin toz kimyonuda içine boca edip için güzel süt yapar 😊
Tgbcyln Selin48 bence içmenize gerek yok şuan bi doğum yapın bakalım sütünüz nasıl olucak bende almıştım içicem diye hiç içmedim çok şükür sütüm var hatta sağıp dolaba koyuyorum
buglemmom99 Selin48 gereksiz bence içme zaten doğru emmeyş bebeğiniz ve siz başarırsanız Dolu dolu süt gelir
mommy_bee Selin48 mastit filan olursunuz sütünüzün durumuna göre icin bence. Her seyi karıştırmayın deneyerek icin. Isirgan otu demleyenilirsiniz doktorunuza danışıp hazır caylardan daha iyi. Hazir caylar cok karisik ve seker takviyeli oluyor.