Kızlar birşey sormak istiyorum bende Adana’da tüp bebek yaptırdım iskenderunda oturduğum için gebelik sonrası burda devam etmeye başladım ve ben doktoruma hiç sormadım ama tüp bebekte genelde sezeryan oluyor diye duydum sizin doğumlar nasıl olacak doktorunuz birşey dedi mi