Csknaz Kızlar 33 haftalığım 2 hafta sonra nst yapilcak her hafta gidiliyormu bu nst ye nasıl oluyo bilgi verir misiniz ?
Omerhatice Csknaz benim.hastanemde 36 başlıyor her hafta oluyor eğer sanci görürse doktor 1 hafta bile değil 4 5 günde bir çağırıyor doktor 🤗 birdahaki kontrolumde 35 +da gidicem nasipse o zaman başlar mı.yoksa her haftami çağırır bilemiyorum tabi 🤗
Nisaabgr Canım ben 39 haftalık gebeyim. Doktorum 36 dan sonra randevusuz her hafta gel dedi. Nst ye giriyorum suyunu falan kontrol ediyolar. 36 dan sonra her hafta çağırıyor
Nisaabgr Csknaz Yaklaşık bir 10 dk sürüyor. Girmeden 5 10 dk önce çikolata falan ye tok olsun yani karnın. Basit bi işlem zaten yuvarlak küçük bi makineyle bebeğin kalp atışına bakıyorlar. Birde senin sancı durumuna
Csknaz Omerhatice Omerhatice anladım canım teşekkür ederim bende 35 haftadan sonra başlıcam bakalım duruma göre her hafta veya 3 4 günde bir çağırıyor demekki