Kızlar 40 haftalığım. Şeker testi yaptırmadım içinde bulunduğum şartlardan dolayı. Bu zamana kadar bebeğimin kilosu haftasıyla hep uyumluydu bir sıkıntısı yoktu. Son haftalarda kilo aldı sadece şuan 4 kg ulaşmıştır. Bir de son 1 aydır nerdeyse gece gündüz aşırı susuyorum ağzım kupkuru oluyor yutkunamıyorum bile. Gece 4 5 kere su içmeye kalkıyorum. Gebelik şekeri olabilir mi acaba?