Kbra_gl 32 haftalığa girdik ve Uçak yolculuğu yapıcam doktora kontrole gittim her hangi bi sakınca olmadığını yolculuk yapabileceğimi söyledi ama ben korkuyorum benim gibi olan var mı bişey olur mu uçakla yolculuk sıkıntılı mı 🥺🤔☹️
Hly3 Kbra_gl ben 15 saatlik otobüs yolculuğu yaptım bir sıkıntı olmadı gelirken giderken de 29+4 um ve yine çekicem o yolu. Bir sıkıntı yaşamazsınız uçakla 1-1.5 saat sürüyor en fazla zaten kalkış ve inişte bulantı baş dönmesi belki olabilir.😊
Kizannesii07000 Kbra_gl ben yaptım 31. Haftada bebek cok toplandı resmen 1.5 saat karnim tas gibiydi ayaklarim şişmişti hareket edemiyordum karnim sert olduğu icin bel agrisi da yasadim sonrasinda gittim doktora sıkıntı olmadığını söyledi haftaya yine yolculuk yapacam ama bu sefer uçağın icinde yürüyecem izin verirler umarım
34_21_23 Kizannesii07000 tam aksini biliyorum ben galiba. 25 ten 35 e kadar raporla seyahat ediliyor 36 dan sonra rapor dahi olsa almıyorlar. Türk hava yolları istemişti benden 😊
Kizannesii07000 34_21_23 sunexpress almıyor 35e kadar hatta bosuna rapor almışsınız dediler en azindan doktorumun onayini almıştım saglikla alalim bebislerimizi kucağımiza 😍
Kizannesii07000 Kbra_gl bebek kendini topladığı icin cok ağrim oluyordu kasılma falan olmadi sürekli karnımı ovdum yumuşasın diye kendini toplamasin diye bu kadar zorlanacağımi düşünmemistim umarim sizin yolculuğunuz güzel gecer 🥰
Asil_Egem miniginannesi9 ya benim de doğum memleketimde olacak şuan 25 haftalık ama ona göre hareket etmek istiyorum 🌸