Kızlar 6. Haftada benden çoklu test istediler. Toxo vs vs bir sürü şey var. Bağışıklık, virüs bakteri vs. Çok pahalı fiyatı. Kimi yaptır kimi yaptırma diyor. Siz ne düşünüyorsunuz? Bu testler çok önemliler mi acaba? İlk hamileliğim bu konularda çok tecrübesizim de