Mavisonsuzluk Çok geçmiş olsun,geçen hafta bende soğuk algınlığına yakalandım kışı sapasağlam geçirmişken🙄
Sıcakta hastalık berbat oluyor.
Bol limonlu karabiberli ıhlamur için bi de taze zencefili rendeleyip üstüne bal ve karabiber ekleyip sabah akşam 1 çay kaşığı yutun.Tam bir şifa deposu oluyor👍🏻