Mamak benim hep karından bakıldı. Yeni oluşmuş veya daha önce gözden kaçmış olabilir. Kahverengi zaten içerdeki eski kanın gelmesi demek ama mutlaka acilde gösterin içiniz rahat etsin ilaç veya iğne de verebilirler. Ben haftada bir iğne vuruluyorum, günde üç kere de progestan içiyorum bunlar iyileşmeye yardımcı oluyor bunları temin edersiniz hastanede