Meldaaa 15 haftalık hamileyimm , ishalim geçmiyo hafif mide bulantısıda varr ne yapmalıyım normal miii, bebege bir zarari yoktur demiii😔😔😔🥺
Nurunannesiii12 Meldaaa bilmiyorum oek burdan okudugum kadariyla gebelikte ishal sıkıntılı bi durum olmaliki doktora gorunmelisin.
Saniss Meldaaa bende ishal için bi post açmıştım da burda bekliyim 37+5im bende. Ne yesem su gibi gidiyor acaba doğum belirtisi mi demiştim benim için 😢 sen muz ye, Türk kahvesi yala ishalini belki keser. Mide bulantısı belki bi süre daha devam edebilirde
Sevgi_123 Meldaaa İshal su kaybına neden olur vicudunuz susuz kalabilir patates haşlayıp yiyin iyi gelicek tir ama en kısa zamanda doktora gidin bence
[silindi] Meldaaa canim 10 1t de benimde olmustu tek care kola leblebi babamin tarifi 1 saatte hic biseyim kalmadi sukur hep oldugunda babam gelir aklima yaparim kesilir aninda
mucizemmmmmmmm Meldaaa bende ishal olmuştum doktorum bunun iyi bisiy olmadığını söylemişti hastaneye gel demişti bna bnce sizde gdidin bi
Taze_gebe Meldaaa pzt doktorunuza sorun mutlaka gidemeseniz bile aile hekimine vs sorun yanlış anlamayın sağlıkla ilgili konularda buradan öneri almak doğru değil en fazla doktor önerisi vs alınır 🤗
Sedanindenizi Meldaaa Bol su icin vucudu susuz birakmayin. Leblebi, haslama patates ve muz yeyin bol bol. Gecmesse hastaneye gidin enfeksiyon da olabilir.