Mavi34 sltn011 benim.doktorum 12 haftan.dolunca amonyaksiz boya ile saçında.cok bekletmeden boyayabilirsin demoato
nuniturkmen sltn011 bence daha beklemelisin bebeğin gelişim cağı zararlı ola bilir 25. haftada boyat ben öyle yapmıştım genede boya kokusu boğmuştu beni iki gün bebeğim hareketsiz kaldı neyse ki sonradan normale döndü
Hly3 sltn011 11 çok erken bence 16. Haftayı bekleyin. Benim saçlarım sarı idi 25. Haftadan sonra evde kendim boyadım
EbrarEmrah sltn011 saç boyaları kimyasal içerdiği için bebiş için şu anda tehlikeli olabilir bir kaç hafta sonra boyattır bence🤗
HavvaMerve sltn011 Doktorlar ilk 3 ay önermiyorlar canm biraz daha sabret son zamanlara doğru boyat derim
Gmzclb sltn011 benimde saçlarım sarı diptende simsiyah saçım gelio ama napıyım Allah korusun boyatmam nolcak sanki hamileyiz işte🙃
Almiram31 sltn011 ne doktorum ne kuaförüm nede eczacılar organik boyayı bile önermedi o yüzden boyatmadım sonra bebeğim oldu ilk 6 ay emzirdiğin içinde boyatmadım sonrasında boyattım saçlarım bembeyaz olmuştu ama umrumda değildi yeterki sağlıklı olsun