Izm123 bir söylentiye göre 12. haftada yapılan ikili taramada serbest beta hcg değeri cinsiyeti belirlemede kesin olmamakla beraber fikir veriyormuş 😁 değer 50nin üstündeyse kız altındaysa erkek oluyormuş. Ama her tahmin yürütmede olduğu gibi bunda da istisnalar çok 😁 doktoru emin olmadan cinsiyet hakkında renk vermeyince biz heyecanlı hamişlerin tahmin yöntemlerimden biri bu da 😂