Sedanindenizi ebrr1048 😁 Aynen haftasinda gidersiniz ben de 20 ve 24. Haftafa oldum ilk seferde cokmagrim olmustu 2. De eve gelir gelmez buz koydum koluma 1saat falan ve hic agri olmadi sizinde aklinizda bulunsun😊
ebrr1048 Sedanindenizi teşekkür ederim benmde ertesi gün başlamıştı ağrımaya aklımda olsn bende öyle yaparım ☺️
Deletedmom_5 ebrr1048 zaten sağlık ocağındaki hemsirelerde doktorlarda sanki silah zoruyla görev yapıyomuş gibi davranıyolar
ebrr1048 Deletedmom_5 şansıma heralde buradakiler çok iyiler devlette de özelde de bi sorun yaşamadım ☺️