Merhaba arkadaslar. Kontrollerini hep özel de olmuştum ama özel sağlık sigortamizl ilgli oluşan bı sorundan dolayı doğumu özel hastanede yapmicam. Sami ulusun Beştepe ek binsina gitmeyi düşünüyorum.oraya giden arkadaşlar varmı hangi Dr a gidiyorsunuz. 31+5 deyim bu haftalarda gitmeye baslayan oldu mu benm gibi. Kafam çok karışık yardımcı olabilen olursa sevinirim 🙂