Rozeri canım.korkutmakニistemem belki normaldir ama bende 12.hafta kontrolünden 3 gün sonra başladı çok.yogun bel ağrısı ve karnımın alt tarafında sanki iç.organlarim.disari çıkacak gibi ağrı basınç. 3 4 gün bekledim geçmeyince doktora gittim plesenta aşağı inmiş rahim ağzına yerlesmis dedi. 5 gün önce gittiğimde.yoktu bu durum agrım ona bağlı olmuş. Bu durumda dusuk riski olduğundan iğne felan başlamak gerek. O yüzden mümkün oldukça yat ağır kaldırma cinsellik yaşama ve doktoruna bir görün derim