Merhaba anneler.Hamile olduğumu ilk öğrendiğim andan beri korku,endişe, heyecan,mutluluk..Tüm duyguları bir arada yaşadım.Gunler nasil geçecek diye düşündüm hep, o an gerçekten gelecek mi diye..Hep rüya gibi geldi ve çarşamba günü o gün geldi.38+0 da minnak kızımı aldim elime.2600 gr da kilosu kalınca doktorum ya suni sanciyla ya da sezeryanla doğumu başlatalım dedi bayramdan sonra fakat suyu da azalınca bayramdan sonra olmaz hemen bugün alalım dedi.Ben de suni sanci çekmek istemedim aslında normal dogum istyodum ama blmyorum o an sezeryan olmak istedim ve yatısım yapıldı.Esim eve gidip hazirladiklarimizi getirdi ,kayinvalidem yanımdaydı. Sonra annemle babam da geldi zaten annemlerle aynı şehirdeyiz.Gerci 9-10 gibi dogum olacak demiştim onlara ama 7.30 da girince ben, onlar dogumdan sonra geldi 😀 Şimdi gelelim doğuma…Yani ben zaten sogunkanliyimdir cesaretliyimdir.Zerre endişe hissetmedim. Önce Allah’ıma sonra hastaneye ve doktoruma cok güvendim, dualar ederek,mutlu ve endisesiz girdim ameliyathaneye.Belden uyuşturdular önce zaten ne zaman iğne vuracağını söyledi doktor.Esim girmedi doğuma bu arada almadılar o da zaten girmek istemiyodu biraz evhamlı kendisi 😄 Zaten kendi doktorum dahil bir sürü insan vardı başımda.İgne hiç acıtmadı sonra zaten yavaş yavaş ayaklarımda karıncalanma hissettim uyusuyordum.Ben baskı bile pek hissetmedim yani bilmiyorum iydi bayag cok konforluydu zaten 5 dkya aglama sesini duydum o an oh dedim bebegim.agliyor, iyi.Doktorum geldi başıma bebegin cok iyi,sağlıklı dedi şükürler olsun. Sonra bebeğimi getirdiler cok tatlıydı öptüm ,kokladım.O an cok güzeldi. 😍Totalde zaten 35-40 dk sürdü ameliyat cok kısaydı.Odaya gectim bebegim besigindeydi. Annem, babam ,esim, kayivalidem beni bekliyorlardı , onları da gülerek karşıladım.Sonra uyuşmalar geçmeye başlayınca 2-3 saatte cok hafif agri oldu ama agri kesici veriyorlar.Benim 3.gunum bugün düne göre çok daha iyiyim çünkü hemen yürümeye başladım. 2 gün biraz zorladı sonucta ameliyat ama emin olun ayaklaninca gaz da çok çabuk çıkıyor.Suan büyük tuvalet olayını biraz düşünüyorum bir o kaldı onun dışında sütüm de geldi bebegim emmeye de başladı şükür. Korkmayın anneler.. özellikle sezeryan olacaklar ameliyat anından hiç korkmayın.Sonra da bol bol yururseniz benim gibi kolay toparlayacaksinizdir.Sorulariniz olursa seve seve cevaplarım.Rabb ’im hepinize kolay doğumlar nasip etsin,sağlıkla bebeklerinizi kucağınıza alın inşallah ..