Hnzd11 merhaba ben hastaneye gitmiyorum ama çok memnun kaldığım için yazıyorum ben Atıl Yüksel beye gidiyorum kendisi çok iyi bir dr perinatoloji bölüm kurucularından aylar öncesinden randevu aldım. Abim yengemi götürdü oraya hastanede yatıyordu o zaman hastane gitmeyin biz bakalım demiş sonra dr adını duyunca izin verdiler gitti sonra gene hastaneye yatisa devam etti o kadar iyi biri yani bende ilk oğlumda gittim Allahin izniyle onun dikkati sayesinde oğlum kurtuldu şuan 15 aylık şimdi gene gideceğim inşallah haziranda randevum var 🥰