Isra38 canın ben de 10+4 de çok hafif kahverengi lekelenme yaşadım doktor um hastaneye gel bakalım dedi. Gitti k baktı çon şükür hiçbir şey yoktu. Ama biz de kan uyuşmazlığı olduğu için bir test yapılıp sonra iğne vuruldu. Ondan sonra 2 gün çok hafif daha oldu. Doktorum yat istirahat et dedi. Çok şükür şuan yok. Doktoruna sor istersen canım ya da bir hastaneye git için rahatlar