Fatosentez Kızlar Gebelik iznine 36 nın sonunda mı ayrılıyoruz yoksa 37 . Haftayıda çalışabiliyor muyuz?
Beyzaa12 Fatosentez hayır yasal olarak 37. Haftadan itibaren çalışamayız.Yani 37ye girdiğimiz gün doğum öncesi iznimiz resmi olarak başlamış olur ☺️
Semashbl Fatosentez ben de son haftadayim ilk başlarken sordum 37 dedi ben de 37 çalışıp 38+0 da ayrılacağız zannediyordum zaten doğum doktorum da çalışır raporunu 37+0 a göre ayarlamış