Semnr2 normal tansiyonunuz kac Kücügünüz normal ama büyüygünüz bi tık yüksek.cok degil ama.Yüksek olup olmadıgını daha önce tansiyon takibi yaptıysanız anlarsınız.Hamilelikte 14/9 dan sonrası yüksek olarak kabul ediliyo.Öeaela benim hep 14-15-16 kücükte 9-9,5 cıkıyodu tansiyon ilacı başlattı doktorum ginde 4 kere alfamed 250mg iciyorum.En son dr gittigimde 16,5 /10,5 cıkmıstı dil altı yazdı.