Kizannesii07000 ben şu şekildeyaptım aynı sıkıntı vardı ve sararmıştı. Akşam üzeri 5 gibi ( baby me leke çıkarıcı ve çamaşır suyu tozu ) duru granül sabun , çamaşır sodası ve normal beyaz deteejan ile makineyi çalıştırdım. 40 derecede , sonra makinayı durdurdum 3-4 saat beklettim yıkattım. Daha sonra devamında da gece tekrardan ön yıkamalı, beyaz toz deterjan , çamaşırların içine de yine granül ve çamaşır sodası )(şoktan aldım) bolca döküp 60 da makinayı çalıştırdım . Çamaşırlar köpürünce makineyi durdurdum sabaha kadar beklettim . Sabah açtım . Üzerine kısa programda 15 dk 2 kez deterjansız boş çalıştırdım. Kimyasalları gitsin diye bembeyaz oldular. Sandık lekeleri gitti.