Minnosun Hamilelik de çilek kiraz domates nar gobi yiyecek ler bebek için bir problem yaratır mı arkadaşlar bu konu hakkında bilgi verirseniz sevinirim
endobeybi Minnosun asla yememeniz gereken şeyler çok kısıtlı. Paketli gıda-fast food uzak durmaya çalışın. Domates, çilek sakıncası olmaz Asla yememeniz gerekenler: Az pişmiş et Az pişmiş yumurta sakatat dip balıkları-çiğ balık-midye bazı bitki çayları
Cigdemss Minnosun hiç bir sakıncası olmaz. Meyve bunlar. İnsanlar gofretleri, çikolataları, kolaları cipsleri fastfood hazır her şeyi hiç düşünmeden yiyor, margarinleri , pastane ürünlerini tüketiyor da meyveden ne olacak ki ?
BusraUras Minnosun narı da yedim çileğide yedim kirazıda yedim domateside yedim. Allaha çok şükür bir sıkıntım olmadı. Narı yemeyi bırak suyunu sıkıp onu bile içtim 🤣😅 ilk aylar az yersiniz bir sorun çıkmaz. Abartmadıkça hiçbirşeyi bir problem olmaz. Gönlünüzü ferah tutun.
Minnosun Cilekkz-22 Diyor katkı bebek doğduğunda kırmızı ben oluyormuş ne bileyim ben de bugün kiraz yedim ama tedirgin oldum
BusraUras Cilekkz-22 ben yedim kirazıda küçücük kutuya 20tl verdim. 100gr etmez. Görünce dayanamadım.
Beyzan Minnosun onlar hep diyor ama hep Çilek yersen leke olur Çiğ ete dokunursan leke olur Gül ayağina dokunursan leke olur Saçını kesme ömrü kısalır Gece bebeğin çamaşırını serme vesaire vesaire bu liste uzar gider hepsi hurafe. Normal zamanda sana sağlıklı olan, yarayan her şey bebeğine de yarar. Öyle düşün
Minnosun Beyzan evet çok doğru hurafe ama içimde sanki bir şey var ne bileyim ama içim biraz rahatladi
Cilekkz-22 Minnosun 😄😄 domates kiraz yiyenin çocuğu kırmızı olur lafa bak ya hala gülüyorum 😄😄😄😄😄 nerden buluyolar böyle lafları o zaman hiçbişey yemeyelim aç kalalım 😄😄😄
Hefe Doktorum ilk aylarda nar yeme demişti düşük riskini artıran yiyecekler arasındaymış onun disında digerleri cocuga vitamin olur☺️Ben ilk hamileliğimde kiloyla yerdim kirazı kızım da pamuk gibi dogdu❤️
Cilekkz-22 BusraUras ben daha görmedim 😄😄 1 haftadır markete çıkmıyorum görürsem de tadımlık az alırım yada fiyat düşmesini beklerim 😄😄
BusraUras Cilekkz-22 şuan tadımlık koymuşlar zaten manav reyonlarına. Küçücük kutular içinde. Bende canım çekti tadımlık aldım tadı damağımda kaldı 🤣😅