Ontuy benim de temmuz ortası inşallah doğum. Ben de zibinlari kısa kollu, yenidoganlari falan uzun kollu aldım. İlk bır ay uzun kolllu giydiririm, sonra kısa kollu zibinla bırakırım diye düşündüm. Kuzenim de Haziran’da doğum yapmıştı ilk ay uzun kollu, sonra zıbın giydirmeye basladi