Deletedmom_5 Sizinde öylemi ya sanki bacaklarımın arasının mesafesi açılmışda kapatıp birlestiremiyorum birleşince bacak aram ağrıyor. Yatarken yastık koyuyorum 30+1 haftalığım ama 25-26. Haftadan beri böyle
Dbe24 Deletedmom_5 benimde çok ağrıyor sanki saatlerce bacaklarımı ayırmış kalmışım gibi kaslarım sertleşmiş sanki ne yapıcağımı bende çözemedim bi türlü doğuma kadar böyle gidicek herhalde 🤦🏻🤷🏻
Sonay-34 Deletedmom_5 evet bacak aramda sanki yastıkla doğmuşum gibi sanki doğumdan sonra da böyle uyuyacak mısım gibi sıcak su işe ovunca biraz azalıyor sonra aynı
SMMM123 Deletedmom_5 Ben oğluma doğum yapmadan bı iki gün önce böyle olmaya başlamıştı. Hatta annem bacak bcak üstüne atabiliyo muyum diye kontrol ederdi beni. Bebek aşağı inince kapanmiyo bacaklar. Hftan erken henüz dinlen sürekli ayakta kalma
Deletedmom_5 Dbe24 otururken bacaklarımı açarak oturuyorum sanki vajinam genişlemişde kapanmıcak gibi degisik bir sey 😐 demekki normal herkeste böyle sanırım 😐😁
Deletedmom_5 Sonay-34 kaslarla alakalı bir durum heralde bende ayıptır söylemesi vajinamın genişlediğini düsündümde🤭😐
Deletedmom_5 SMMM123 ondanmı acaba ama bayadırböyle ve kontrollerde de bir sorun çıkmadı şimdiye kadar
Esraadem Deletedmom_5 33-4 deyim aynen bende de var özelliklede hele otururken erkek gibi oturuyorum açık açık utanıyorum ama ne yapayım öyle rahat oluyor . Geceleride arasına yastık katıp uyuyorum tabi uyuyabilirsem artık sağda ve solda yatmakdan yan kemiklerim ağrımaya başladı 😣
Deletedmom_5 Esraadem sorma sol kolum uyuşuk kalkıyorum karnıma bi yastık belime bir yastik bacagımın arasına bir yastık koyuyorum anca rahat ediyorum 😁
Deletedmom_5 2baby1mom bende öyle valla ayaklarımı tabureye koyup otursam belim ağrıyo arkama 2 yastık alıyorum fazla geliyo 1 koyuyorum az geliyo acayip bi haldeyim 😁