SemanurKececi Bayramınız mübarek olsun cici anne adayları ve anneler🥰🥰 bebeğimin doğmasına az kaldı allahın izni ile bebek beşiğindeydi yatağı mı kullansak yoksa ortopedik yatak mı alsak sizler neler yaptınız fikir verirmisiniz bana
BusraUras SemanurKececi ben ilk 6ay için reflü yatağı aldım. 6aydan sonra yatıracağım beşiğin yatağında. Ama onuda ben kendim aldım beşik yanında hediye edilenlerden değil ortopedik.
BusraUras SemanurKececi bir tane bundan aldım https://www.e-bebek.com/baby-plus-pamuk-bebek-yatak-86x55-cm-p-byp-658966 Bir tanede bundan aldım https://www.e-bebek.com/izabella-vardi-ortopedik-yayli-yatak-70x110-cm-p-xyz-86691
Ays0 Ben Kraft calipso elite 2 park beşik aldım. İçinde yatağı yoktu onu da Yataş twiny sipariş verdim tam kapanma nedeniyle geç geliyormuş tahminen bu ay sonu gelecek bakalım