Ben 5+4ten bu yana o haldeyim 9+1iz su an. Kusmadıgım bir gün bile olmadı prilam kullanıyorum ama benim kusmama engel olmuyor kullanmasam ne olurum bilmiyorum. Memurum memleketime gidemedim annem geldi 1500 km öteden. Mutfağa falan giremiyorum cunku :( serum aldım çok uzun süre