Aycnnn Merhaba kızlar aranızda izmit konak hastanesine gidip 2li test yaptıran var mı acaba fiyatı ne kadar bilen varsa bilgi verebilirse sevinirim hastaneye gidemiyorum telefondan bilgi vermiyorlar
ogrencianne35 Aycnnn etiketi yapan kişiye yazdım 😘 bu arada aklınız da olsun devlet hastaneleri de yapıyor gidin hastaneye şu haftadayım diye söylediniz mi dr ikili tarama zamanı deyip yaptırıyor ben de özele gidiyorum ama bütün tahlil testlerimi devlette yaptırdım
Aycnnn ogrencianne35 teşekkür ederim sağolun evet öyle yapmayı düşünüyorum çok aşırı pahalı belli ki bi test için o kadar vermek istemiyorum açıkçası
ogrencianne35 Aycnnn inanın baş olmuyor ben özel de sadece detaylı yaptırdım bir de kontrollerime gittim kalan testleri hep devlette yaptırdım
Aycnnn ogrencianne35 malesef evet bende o yüzden devlete geçiş yapmayı düşünüyorum arada sırada özele giderim diye düşünüyorum