ruyadandunyaya Kayasbht sizin de şu an 3 kilo olmuştur hep öndeydi zaten daha öncekileri hatırlamıyorum ama doktor iri olucak demişti
Kayasbht ruyadandunyaya 3 kiloyu geçmesinden korkuyorum bende 😒 Doğuma kadar 4 olur mu bizim bebeler acaba iri olunca Doğumda zorlaşıyor
Maysadmr ruyadandunyaya korku mu desem heyecan mı desem çok değişik duygular içerisindeyim 😬 düşünmemeye ve sakin kalmaya çalışıyorum.
N_A_Z_L_I_M ruyadandunyaya Normal doğum yapacağım 🙈 Başıma ne geleceğini bildiğim için korkuyorum😥 Heyecan var, korku var, gerim gerim geriliyorum arada 😬😬 Kendimi teselli ediyorum o bebek oradan çıkacak ne yaparsan yap 😨
ruyadandunyaya Murat123 valla çevredekiler çok korkutuyo sinir ediyorlar ya hep olumsuz şeyler söylüyorlar 😔
Bernaoztrk 35+4 oldum bende. Gün geçtikçe o kadar çok korkuyorum ki anlatamam , o kadar çok heyecanda var ki herşey karmakarışık , şuan herşey normal doğumu gösteriyor ama aklım karışık değil diyemem spinal sezeryan konusunda
Kimkibu ruyadandunyaya ayy hic korkmuyorum🙈 sadece doğum belirtilerini anlayamazsam diye korkuyorum🙄 mesela belim agrıyor çok acaba sancımı diye kendimi dinliyorum.. duşa girince korkuyorum suyum gelirse anlarmıyım acaba diye böyle çeşitli triplere girdim.. tek derdim daha çok minnak kızım😔 azıcık daha beklesin içerde tek korkum bu.. erken olursa bişi olmasın diye:/
ruyadandunyaya Kimkibu ay ı şeyi düşünüyorum çok ağırlaştım bebeğim gelmesin şu an biraz daha kalsın içerde erken gelmesin 🥺
Sehribannnn 34 olduk bizde korku var tabi ama yapabilirim herhalde herkes yapıyor ben niye yapamayım diyorum kendi kendime 🤣