Semashbl ruyadandunyaya ben ✋ bir de doğum sezaryen olursa korkusu da ayrı bende belli olsa bir an önce keşke belirsizlik kötü en azından psikolojimi hangisi olacaksa ona ayarlarım 😌
bestek ruyadandunyaya ben korkuyorum rabbim yardımcımız olsun normalde olsa sezaryen de olsa tek seferde kurtarsın hepimizi 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
Msd26 duranneslihan0110 kaç haftalıksın bende olacagım bi on günüm var ama şükür o korku yok. Kendimde hemşireyim belki ondan gerci cok bilince cok korkulur ama:)
saziye51 ruyadandunyaya aynen hep doğumla ilgili şeyler görüyorum bi gün normal doğum istiyorum diyorum diğer gün sezeryan 🤭
duranneslihan0110 ruyadandunyaya evet biraz öyle ama ben normalde kilolu yum kilolu hamile kaldım yani ama 7 kilo aldım fazla almadım başı da dönmüş bebeğin doktorum sormadan sezeryan istediğimi söyledim ben
ruyadandunyaya Madi ben de bazen inanamıyorum özellikle sabah uyandığım da şimdi ben anne mi olucam diyorum 🥲🥰
ruyadandunyaya bestek amin canım inşallah olumlu doğum hikayeleri okuyalım bi de inşallah hayal ettiğimiz gibi planladığımız gibi olur 🙏🏻
ruyadandunyaya saziye51 eşim de bana destek olacağı yerde sen den normal doğum performansı beklemiyorum diyo bende henüz karar veremedim sen de çok güzel yardımcı oluyorsun destek oluyorsun sağol dedim 😅
ruyadandunyaya duranneslihan0110 benim bebeğim 34 haftalıkken gittiğim de dönmemişti normal istiyorum ama bebeğim iri olucak sanırım nasıl normal yapıcam bilmiyorum sezaryen de olmak istemiyorum 😔
duranneslihan0110 ruyadandunyaya hmm bebek sağlıklı olsun da nasıl olursa olsunn yaa sağlık olsun boşver 🥰