Buseninannesi_21 Merhaba kizlar geçen hafta 72 kiloydum bugün tartildim 74 kilo olmuşum geçen ay 68 idim bu ödem nasil atilir peki kendimi kötü hissediyorum şeker yükleme testi yaptirdim herşey normal dedi doktorum. 😔
Hellolo Buseninannesi_21 kaç haftalıksın canım bende de çok ödem.i var ayaklarım fil ayağı gibi 36 haftadayım
midekoruyucu Buseninannesi_21 eğer tansiyon sorununuz yoksa limonlu su 🤗 içine salatalık ve nane yaprağı da atın misss gibi oluyor 🤗
Merveemin_96 Buseninannesi_21 bende 22 haftalığım, ödem çok oluyor, gebelikten öncede vardı zaten şimdi daha çok, sabah kalkınca ayağımın altını çıbıkla dövmüşler gibi, ödemden olur diyorlar ne iyi gelir acaba
endobeybi Buseninannesi_21 tuzu azaltın, en az 3 litre su ve mutlaka her gün 30-45 dk kadar yürüyüş 😌
Hellolo Doktor bana da dedi tuzu tanemin kes diye ama benim en başta yediklerimden olmuş hiç dikkat etmemiştim birde iştahım açıktı ama tuz son zamanlarda mahvediyor kesebiliyorsan şimdiden kes tamamen
Loveme Buseninannesi_21 ben ananas yiyorum 1 dilim 2günde bir ananası normal zamanda da ödem atmak için yerdim şimdide öyle bana etki ediyor ama çok sık yemiyorum yinede