Ftmagull yorumları gördüm de gerçekten şaşırdım normal doğuma karşı neden bu kadar abartılısınız anlamıyorum normal doğumda çektiğin acı en fazla 2-3 gün sürüyor ama sezeryan ağrıları aylarca sürüyor kaç kişiden gördüm 1-2 yıl geçse bile üşütünce bilmem ne yapınca hala bel ağrıları çekiyolarmış bence doğum kişiye göre normal doğum yapıp 3 güne toparlananı da vardır sezeryan olup o kadar erken toparlananı sanmam ama benim normal doğumum gayette güzeldi suni sancı almama rağmen 1 gece çekiyosun o acıyı ben eve gelince yatakta bile yatmıyordum annem nazar ederler yatakta yat kalkma diyodu Allaha şükür dikiş ağrılarımda yoktu ama kuzenlerim sezeryan oldular ayaklanmaları bile 3 haftayı buluyor