Kızlar bu aralar akıntım aşırı fazla idrar kaçırma çok fazla zaten. Bir de damla damla su geldi ama su mu idrar mı bilemiyoruz. Şu an hastanedeyim ciger gelistirici yaptılar sizce brni doğuma alırlar mı ? Kimse de bir şey demiyor. Aktif su kaybım yokmuş bildiğim tek şey bu. Bir de idrar yolu enfeksiyonu var. Bunları yaşayıp taburcu olan var mı ? Ya da doğuran var mı