Beyzan bende kendi kimden yola çıkarak söylüyorum iki günde bir acildeyim hep nst çekiyorum 20lerde düz çizgi devam ediyor 🤣🤣🤣 asla zikzak yok ama bak bu 40larda hafif sancı var demek düzenli şekilde ve eğer 100 kere 80 lere gelirse sancı fazla oluyor ama kimisi 80_100 deki sancıyı bile hissetmiyor önemli olan şu zikzak şekiller varya onların düzenli şekilde olması