Gamzeeakt 39 haftalık hamileyim bebeğimde gelişim geriliği olduğınu söylediler ve bunu daha yeni söylüyorlar şimdiye kadar böyle bir şey söylenmedi böyle olupta geç doğum yapan yada bebeği doğduktan sonra bi sorunla karşılaşan oldu mu
Ftmklbk Gamzeeakt 39. Haftada nasıl bir gelişim geriliği görmüşler. O haftaya kadar her şey normal miydi. Degisik olmuş, benimde karin çevresinde gerilik vardı ama 32. Haftada söyledi bunu. Kilo almaya devam ediyordu ki bu durum bile 36da düzeldi.
Mom726272 Gamzeeakt canım benim de son ayda bebek 2 hafta geriden geliyo deyip o hafta ayrıntılı ultrasona gönderdiler hiçbi sıkıntı çıkmadı 40+1 de doğum yaptım oğlumda 2950 gr doğdu kilosundan öylr göründü sanırım
Gamzeeakt Ftmklbk işte bende bu yüzden şaşırdım özele gittim doktora durumu anlatmadıö ne söyleyeceğini merak ettim çünkü çok sağlıklı maşallah dedi bana
Ftmklbk Gamzeeakt hiç takmayın. Öyle olsa bile bazı şeyler bizim elimizde değil. Hem doğduktan sonra daha çabuk toparliyorlar. ben çok üzüldüm gerildim kendimi yemek yemek zorundaymışım gibi hissettim hep zorladım kendimi. Halbuki çok da dikkat ederim beslenmeme. Sonra dedim yapacak bir şey yok her şey normalse ben elimden geleni yapayım yeter.