Mom789 elcn4139 belki yarin belki yarından yakin belki haftaya belki 10 gün sonra belli olmazki 🙈🤷♀️
Yaprakdokumusever elcn4139 1 saat sonra da olabilir 10 gün sonra da 🤷🏻♀️ Önemli olan suyunuzun ve sancınızın gelmesi
2prensessannesii elcn4139 Benim 38.2 de nisanim gelmişti gecesi dogurduum . Ama kişiden kişiye değişiyormuş . Ben hemen doktora gitmiştim 3 cm acilmam varmış ama benim hiç sancım yoktu 2. Doğumum oldugu icin doktor yatış yaptı . 20.30 da yatış yapttik . 3.45 te doğdu kızım .
elcn4139 Burcuckmk hayır kanli degil sümuksü yapıda ama oldukça yoğundu . akıntıyla arasinda çok fark var. illa kanlı olması getekmiyormuş zaten
HavvaFer elcn4139 ben ilk gebeliğimde 40+3 te gündüz nişanım geldi gecesi doğuma gittim 🤭 siz suyunuzu, sancınızı takip edin bekleyin ama bunlar dışında kanama felan anormal şeyler olursa beklemeyin gidin doktora bence
Minnakkannesi elcn4139 benim nişanım geldikten ertesi gün doğum oldu ama nişandan birkaç saat sonra doğum sancılarım basladı
Mrveeski Ya bende de sürekli sümüğümsü şeklinde sarı bir akıntı geliyor. Nişan gelse nasıl anlıycam onu
elcn4139 Mrveeski o cok yogun oluyor az olmuyor bide sumuklu bocek gibi bisey , ama benim kanli yada pempe degilei turuncumdu sarımsi biseydi