zeytinkiz Esialp Benim kız ama en basından beri hep sağdaydı. Hamile oldugumu anladığımdan beri hep sağ tarafım ya kasılıyordı ya agrıyodu şimdi 23.+5 bebek genelde sağda 🤭
Zeyneplena34 Esialp Kızım olacak hep sağda. Bir toparlaniyor korkmuyor degilim valla. Ama normalmiş 😅
en_guzel_emanetlerim Esialp kızzz ve sadece sağ tarafımda toplandı hamileliğin başından beri hep sağdaydı doğacak hâlâ sağda 37.hafta
Mihribancglr Esialp 24+5 haftalik kizim hep ortada ama 3 haftadir ya sağıma yada soluma toplanıyor ağrıtıyor biraz ama doktorumuz normal dedi bakalim çok hareketli ama şuan 😆😆 şarkı ritminde tekmeler atıyor cancağızımm
BusraUras Esialp benim bebiş erkek. Kesem sağ tarafta oluşmuştu. Büyüdükçe sola geçti. Ama şimdi 32 haftalığız oğlum içerde tur atıyor. Canı nerede uyumak isterse o tarafa yatıyor. Ama genel olarak sol tarafımda duruyor iki gözümün çiçeği ❤️