Herkese selam🥰 Toksoplazma testlerinizi hamileliğin başında yaptırıyoruz ya bir çoğumuzun bağışıklığı çıkmıyor. İlerleyen zamanlarda doktorunuz testi tekrarlamanızı istiyor mu merak ettim. Çok dikkat ediyorum ama yine de tekrarlamak gerekirmiş gibi geliyor. Muayenemde doktoruma soracağım bakalım.