bigunanneolucak evet canım ya.Valla başımıza gelenler bitmediki.İşte eşim mart ayında varikosel oldu ardından nisan ayında ben covıd oldum.Tam yumurtlama zamanı olunca degerlendiremedik sonra covıd bitti ilişki oldu falan adetim 12 gün gecikti.Ben ilaç cok içince gecikirim covıd ilaclarından geciktim diye düşündüm.Adetim 4 gün gecikince Test yaptım negatifti ozamandan beri yapmadım.12 gün oldu bugun gögüslerim cok şiş kasık agrım oluyo daha biçok belirti gaz falan yasadım aslında ilişkiden sonra.Sonra dedim acaba geç dollenmemi oldu ondanmı boyleyim aklıma düştü.Umutlanmakta istemiyorum tabi pazartesi test yapacam bakalım gögüslerim cok acır sertlesir normalde şimdi sert degil ama cok buyudu bide yanıyo ucları hassas.kasık agrım var 15 gündür bi ara bulantı bas donmesi oldu falan ama işte ymutlanmak istemiyorum bekliyorm ama dua ediyorum oyle🙏