Ozlemvdefne beta 2 günde bir iki kat artar son adet tarıhıne gore gebelık haftası hesaplanır evet ama nezaman dollenme oldugunu bılmedıgı ıcın doktorlar beta degerıne gore hafta soylerler beta 1000 ustune cıkarsa kese gorursun keseden 10 gun sonra embrıyoyu gormelısın ıcınde embrıyoyu gorene kadar kesın gebelık demez doktorlar ama suan korkacagın bırsey yok herkes ıcın durum aynı gayet saglıklı artmıs ve guzel dusun bebegını gorceksın kalbını bozma lutfen