merhabalar herkese, artık burası benim günlüğüm gibi oldu içimi döktüğüm. Kimseyi panik yapmak istemem, başına gelenlerle dertleşmek /başına gelmişlerden öneriler için yazıyorum. Suyumun gelmesinin üstünden 1 hafta geçti çok şükür. Bugün önce nst kontrolüm vardı. Cok şükür oğlumun kalbi 150 atıyor 🙈 gözlerimi kapatıp onun kalp atışlarını dinlemek harika bir lütuf 💙 neyse sonrasında ultrasonla önce alttan sonra karnımdan muayene etti doktorum. Rahim ağzı açıklığım 2 cm e gelmiş gecen hafta 0.9cm di🤲 karnımdaki muayenede yalnız bebeğin suyunun azaldığını söyledi. Ama suyun bebeğin ilk haftalarında hayati önemi olduğunu söyledi, su haftalarda ille de suyunun cok olması önemli değil dedi😵 yani pek anlam veremedim susuz yaşar mı bebekler yaa 😭 onun dışında artık daha hareketli olabileceğimi, enfeksiyonumun olmadığını, kan tahlilinin 2 günde 1 yapılacağını, antibiyotik tedavisini durdurduğunu söyledi. Odaya geldim ben bir moralim bozuldu yine hic istemeye istemeye ağladım 😭 susuz yaşar mı bebek Allahım sen büyüksün 😖 motivasyonumu yüksek tutmaya çalışıyorum elimden geldiğince, haftaya taburcu olma ihtimalim vardı ama bu suyun azalması haberinden sonra pek eve gitmek istemiyorum, hastanede daha güvende hissediyorum kendimi 🙄 ne yapacağımı ne hissedeceğimi şaşırdım, Allahım sen çok büyüksün vardır bu sınavında da bir hayır 🙏