Hamileliğimin 2. Ayındayım. Alerji hapı kullanıyordum hamile olduğumu öğrendiğimde bıraktım, bırakınca da alerjim tavan yaptı. Burnum tıkalı nefes alamıyorum uyuyamıyorum sürekli hapşırıyorum. Bunun bi yolu çaresi var mı? Başına gelen var mı? Neler yapabilirim? İlaçsız bir yöntemi var mı?