Zeynep1993 Meraba kızlar bugun transferimin 11 günü kan verdim 21.01 çikti böle olup yükselirmi bilginiz varmi acaba tüp bebekte yavaşmi yükselme oluyor acaba
nanna Zeynep1993 Benimde geçen sene tüp bebek 8. gün bhg değerim 7 çıkmıştı sonradan yükselme olmadı ama belki geç döllenme olmuştur ha yavaş yavaş yükselir kaçıncı gün embriyosuydu seninki?
Zeynep1993 Aslhn12 transferimin 6 günü 3.20 çikti 9 günü 13.00 çikti bugun 11 günü 21.01 çikti acaba yükselirmi böle
Zeynep1993 Mucizem31 tüp bebekte kimyasal oluyomu diş gebelik oluyomu bilmiyorm benm düşüncem kmyasal olablr diye düşündüm bu degerle oda anlamdi yükselmiyo inmiyo deger gelişmedimi acaba dedi cuma tekrar kan vrr dedi işte cuma kan vercem tekrar cnö
Mucizem31 Zeynep1993 canım inşallah düzelir ya birden yükselir Allah’ın mucizeleri bitmez rabbim yardımcın olsun