esmerrmm çok araştırıp casual cadillac aldım. Trona modeli. Gayet rahat ve güzel bi araba. Zaten casual kullanan tanıdıklarım vardı herkes taş gibi araba çok sağlam demişti. Mesela görümcem 7 8 yıl önce oğluna kullanmış, arabası 0 gibi saklıyor o yüzden. aşırı memnun. Fiyatları da şu an indirimde 3binlerden indi, düşünebilirsin
Bu arada bizde nasipse kuzey koyacağız adını, adaş olacaklar galiba 🥰😀