Kizlar en sonki doktor randevum 38+1 deydi bayramdan önceki pazartesi yarin 40 olucam doktorum normal doğuma engel biseyim olmadigini söyledi hatta bebek kanala girmis hamileligim hic oturarak gecmedi hatta bazi postlarimi okuyanlar bilirler stresli sıkıntılı geçti suan iyiyim çok şükür neyse uzatmayacağım fazla hep bol bol yürüdüm egzersiz ara ara yaptim ama suan belden kasiklarima inen arada adet sancisi gibi agrilarim oluyor cok merak ediyorum aranizda bilen vardir belki normal olur mu yada hizlandirmak icin daha neler yapabilirim bana soylermisiniz yadyada bu agrilarla suni sanci verseler acilmam olur mu sezeryandan korkuyorum doğrusu napicam bilemedim 41 e kadar bekleriz dedi doktor